Biserka Povše Tašić -

10.07.2024

OBVLADOVANJE STRESA S KOMUNIKACIJO IN Z ENERGIJO je bila v zadnjem desetletju ena najbolj obiskanih delavnic, ki sem jo izpeljala za podjetja v javnem in zasebnem sektorju.

Stres ni nekaj, kar se nam dogaja samo na delovnem mestu. V stresu je lahko tudi gospodinja, ki ne hodi v službo. In hipno umirjanje z notranjimi vajami kar na delovnem mestu vam lahko takoj povrne izgubljeno energijo zaradi neustrezne komunikacije s sodelavcem, s stranko ali z nagovorom slabih misli v lastni glavi.

Intenzivnih 120 minut v živo poteka dinamično z vmesnimi izklopi v obliki izvedbe notranjih vaj za sproščanje. Vsebinsko pa se obvladovanja stresa s komunikacijo lotimo preko vaj besedne pantomime, zgodbe o pingvinih in mrožih, spoznamo pasti treh P-jev (posploševanje, permanentnost, poosebljanje) in preko šaljivih primerov dojamemo pomen postavljanja odprtih in zaprtih vprašanj skladno s situacijo in z našo želeno komunikacijsko namero (kaj bi torej želeli slišati ali kaj sporočiti sogovorniku).

Delavnico za vsakega naročnika osvežimo na novo, osnovno nit obvladovanja stresa s komunikacijo in z energijo pa so v moji izvedbi doslej že izkusili v podjetjih: Simbio Celje, Komunala Tržič, Stanovanjski sklad  MO Ljubljana, NLZOH Maribor, Osrednja knjižnica Celje, Zdravstveni dom Idrija, idr.

Komu je delavnica namenjena?

Vsebina in izvedba delavnice je zasnovana tako, da lahko zajame celotno strukturo zaposlenih, od vodij do neposrednih izvajalcev del. To pomeni, da torej ni namenjena zgolj posameznemu segmentu zaposlenih,  kot so vodje ali operativci. Seveda pa kot izvajalka želim pred izvedbo delavnice pridobiti spisek udeležencev z navedbo del, ki jih opravljajo, ker lahko delovno okolje potem upoštevam pri izvedbi nekaterih vaj.

Kako lahko sodelujemo?

Delavnica je primerna za zaprto skupino, torej znotraj posameznega podjetja za največ 15 udeležencev v skupini. V primeru večjega števila udeležencev je smiselno oblikovati dve skupini. Vsaka delavnica se smiselno, kar se tiče izvedbe vaj, prilagodi tudi dejavnosti podjetja bodisi v javnem bodisi v zasebnem sektorju. Zaradi interaktivnega dela je delavnico smiselno izvesti le v živo, ne preko zooma. Moja ura delavnice znaša 60 minut, torej 120 minut pomeni, da intenzivno delamo v vsebinskih sklopih 3 x 40 minut, vmesne pavze pa so vključene z dinamičnimi vajami.

Kdaj lahko sodelujemo?

Vaše povpraševanje posredujte na biserka@zbiserko.si

 

In vaš vložek ter način plačila?

Cena posamezne delavnice od 1.3.2025 znaša: 1.200 EUR. Šteje se kot celodnevna zaradi vožnje do vaše lokacije, posebne priprave na slušatelje z vidika vaše poslovne dejavnosti in naknadne obdelave informacij po koncu delavnice (odzivno poročilo naročniku).

Število udeležencev znotraj skupine slušateljev: največ 15. Za posamezno temo delavnice, ki je razdeljena v 4 sklope, lahko izpeljemo ponovitve za več delovnih skupin. Cena ponovljene delavnice se zniža za 30%.

Vsebinski poudarki:

Ogrodje usposabljanja so 4 ločeno izvedbene delavnice na naslednje delovne naslove, ki jih z zainteresiranim naročnikom lahko vsebinsko še obogatimo in posebej dorečemo.  Prvi dve delavnici za zaključena celota vsaka zase, medtem ko je tretjo in četrto možno  izpeljati ob pogoju, da so slušatelji že prisluhnili prvima dvema delavnicama.

 

Gre torej za vsebinsko-izvedbeni sveženj 4 enot, ki slišijo na:

  1.  Spoznajmo zlata pravila učinkovite komunikacije, da ne potonemo v krizi!
  2.  Kako gradimo KUDO – komunikacijsko ugodno delovno okolje?
  3.  Oblikovanje podpornega okolja za komunikacijsko soočanje s težavami (prilagajanje) in problemi (reševanje) v odnosih s sodelavci in s strankami!
  4. Komunikacijski motivacijski prijemi za splošno dobro počutje v delovnem okolju.

Kaj so povedali naši dosedanji udeleženci:

»Odlično, prehitro je minilo.« (Stanovanjski sklad MO Ljubljana)
»Biserka je odlična predavateljica, bilo je izjemno koristno.« (Simbio Celje)
»Da sta stres in komunikacija tako povezana, si pa nisem mislil…« (Udeleženec Komunala Tržič)

Še nabor nekaterih drugih vsebin, ki vam jih za delavnico lahko pripravim po meri:

  1. Upravljanje časa doma in v službi ali Grem to dokončat!
  2. Kako okrepiti prožno razmišljanje in proaktivno delovanje?
  3. (Ne)moč povratne informacije ali zakaj izberemo laž namesto resnice?

Kdo sem izvajalka delavnice?

Predavateljica Biserka Povše Tašić, po izobrazbi univ. dipl. nov.,, sicer pa avtorica več kot 21 programov komuniciranja in odnosov v javnem in zasebnem sektorju, sem v minulem desetletju izpeljala več kot 80 delavnic na temo učinkovitega komuniciranja. Sem avtorica dveh knjig in soavtorica dveh zbornikov. Med drugim sem delo v javnem sektorju spoznala kot dopisnica in komentatorka v okviru RTV v 90-ih letih in pozneje kot direktorica Javnega zavoda za turizem, kulturo, šport in mladino Mozirje. Sodelovala sem pri prevzemanju podjetja za upravljanje in vodila štirideset enot. Tako rekoč celotno profesionalno dobo se ukvarjam s komuniciranjem in z odnosi v vlogi vodje ali znotraj medijev. Med drugim sem tudi lastnica medijskega portala Prisluhni si z Biserko: človek, družba, narava.

V pričakovanju vaše prijave ali klica za dodatno pojasnilo Vas prisrčno pozdravljam.

Delite objavo na socialnih omrežjih

Vsak prispevek v Prisluhni si lahko nagradite s prostovoljno donacijo oziroma plačilom po lastni presoji, kaj je po vašem mnenju poštena cena za opravljeno intelektualno delo.

TRR: SI56 1010 0006 0710 355
odprt pri Banka Intesa Sanpaolo d.d.

založnik e-tednika Prisluhni si. Z Biserko:
Agencija BiTi, To Be Agency, Biserka Povše Tašić s.p.
Namen: donacija
koda: CHAR
referenca: brez (ali SI00 0000)

Za nakazilo donacije s funkcijo slikaj in plačaj, poskenirajte zgornjo QR kodo ter vpišite želen znesek za donacijo.